WYJAZDY

KARTA KWALIFIKACYJNA UCZESTNIKA WYPOCZYNKU

SPONSORZY

25/08/2013 19:13

W dniach 28.07 - 03.08.2013 r. Uczestniczyliśmy w turnieju piłki nożnej w Primorsku - Bułgaria.

Po morderczej prawie trzydziesto godzinnej podróży dotarliśmy na miejsce do małego malowniczego miasteczka nad samym morzem. Zakwaterowani zostaliśmy w bardzo dobrym hotelu z klimatyzacją w pokojach i  basenem hotelowym, - całkowicie nam odpowiadał. Posiłki  były podawane w formie ,, stołu szwedzkiego''. Bułgarska kuchnia obfitowała w dużą ilość warzyw surowych i duszonych, ( bakłażany, cukinie, papryki ) Każdy sam mógł skomponować swój posiłek, co niektórym sprawiało to trudność.

Piękne, ciepłe morze Czarne - 150 m od hotelu - pozwalało nie tylko na pełny relaks, ale także służyło jako forma odnowy. Na plaży opalaliśmy się, kąpaliśmy się, oraz rozegraliśmy turniej piłki nożnej czwórek . Wygrał zespół  w składzie : Szymon Kluz, Damian Ślyusarenko, Maciej Kozicki i Mateusz Borowiec. Rozegraliśmy również turniej siatkonogi. Pierwsze miejsce zajęła drużyna w składzie : Maciej Kozicki, Bartosz Kozicki / Szymon Kluz, drugie miejsce : Janusz Kozicki, Hubert Wałycz, trzecie miejsce niespodzianka turnieju - dwójka bramkarzy Kamil Bukała i Mateusz Hadała.

W turnieju każdego dnia graliśmy dwa mecze w roczniku 1996 i 1998. Na początek Gruzja - Dynamo Tibilisi - rocznik 1998 uległ 1 : 5 - brakło nam sił po podróży. Następnego dnia graliśmy z rocznikiem 1997 Gruzji i ulegliśmy 2 : 3 - to był bardzo dobry występ. Trzeci  nasz występ to porażka, po zaciętym meczu również z Gruzją.

Rocznik 96 wygrał z Gruzją 96 - 2 : 1 po bardzo dobrej grze i dwóch bramkach Mateusza Kozickiego, potem był remis 1 : 1 z Gruzją 97, a na koniec pojechaliśmy do dużego miasta Burgas, gdzie zagraliśmy z zespołem ekstraligi na poziomie Wisły Kraków. Do przerwy było 2 : 1 - dla nas strzelił piękną bramkę Mateusz Kozicki . Po przerwie jednak byliśmy bez szans i ulegliśmy zdecydowanie.

Mimo małej liczby drużyn, każdy z roczników zagrał po trzy mecze, co wobec szczupłej kadry 22 zawodników było dla nas morderczym wysiłkiem. Rocznik 1996 zają drugie miejsce w swojej kategorii oraz otrzymał nagrody : dla najlepszego zawodnika - Mateusza Kozickiego, najlepszego bramkarza - Kamila Bukały oraz najlepszego zawodnika rocznika 1997 - Huberta Wałczyka.

Rocznik 1998 dzięki sprzyjającym okolicznościom zają również drugie miejsce w turnieju i wyróżniono w nim najlepszego bramkarza - Mateusza Hadałę oraz najlepszego napastnika - Mateusza Borowca.

Na podsumowaniu turnieju prezes Janusz Kozicki podziękował wszystkim zawodnikom za dobrą grę i zaangażowanie. Dodatkowo wyróżnił Kamila Bielaka jako najlepszego obrońcę oraz Maćka Kozickiego jako najlepszego zawodnika rocznika 1998.

Piękna, słoneczna pogoda, kompiele w morzu oraz sportowa rywalizacja to wszystko sprawiło, że ten tydzień zapadnie w naszej pamięci.

Zapraszamy do obejrzenia wszystkich zdjęć w  Galerii.

D wa roczniki 1998 i 1999 były w lipcu na turnieju wakacyjnym w Austrii Alpen Cup. Po raz pierwszy 12-u rodziców i 30-ro dzieci razem udali się na turniej piłkarski.

Wolfsberg jest malowniczym miasteczkiem i co roku organizowane są tutaj wielkie turnieje piłkarskie, na których można się zmierzyć z drużynami z różnych krajów, m.in. z Austrii, Niemiec, Węgier czy też Włoch.

Nasi trenerzy Mateusz Nowak i Janusz Kozicki byli bardzo zadowoleni z postawy swoich podopiecznych i ich gry. Oprócz meczy piłkarskich, dzieci pluskały się na pięknych basenach, oglądały pokaz ogni sztucznych oraz zwiedzały okolicę. Atrakcją były śniadania w McDonaldzie, niestety oferta śniadaniowa rozmijała się z wyobraźnią dzieci. Dla rodziców ciekawym doświadczeniem było rozpoczęcie turnieju u Burmistrza Wolfsbergu.

Wszystkich drużyn biorących udział w Alpen Cup było 56. W swojej kategorii wiekowej nasze drużyny zajęły miejsca 11, 14 i 16.

Mecz o 11 miejsce jedna z naszych drużyn rozegrała w strugach deszczu. Spotkanie zostało przerwane ze względu na aurę i zarządzono rzuty karne. Po emocjonującej końcówce Orły wygrały.

To była dla wszystkich wspaniała przygoda.